Coraz bliżej Cyfrowego Urzędu

 (link otworzy duże zdjęcie)

Rozpoczął się ostatni etap realizacji projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych powiatu ełckiego”. Przez dziewięć kolejnych dni pracownicy Starostwa Powiatowego w Ełku zostaną przeszkoleni w zakresie funkcjonowania m.in. E-Urzędu i Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD).

Wdrożenie nowoczesnych systemów obsługi klientów i urzędu umożliwi przyjmowanie dokumentów elektronicznych od interesantów oraz szybsze załatwianie spraw przez pracowników.

System ten przede wszystkim pozwoli załatwić część spraw w Starostwie Powiatowym w Ełku właściwie bez wychodzenia z domu – mówi Marek Chojnowski, starosta ełcki - uporządkuje obieg dokumentów w urzędzie, zwiększy efektywność i jakość pracy urzędników, a także przyczyni się do zwiększenia transparentności pracy.

Platforma Cyfrowego Urzędu, umożliwi uruchomienie usług elektronicznych m.in. wypełnienie formularzy, podpisanie ich profilem zaufanym, wysłanie do urzędu, a także otrzymanie informacji zwrotnej o przebiegu załatwienia sprawy.

Powiat Ełcki uzyskał dofinansowanie na realizację projektu w kwocie 1 260 459,05 zł, wkład własny Powiatu Ełckiego to 222 433,95 zł. W ramach projektu zmodernizowano także infrastrukturę sieciową budynku,  wyposażano serwerownię,  zakupiono sprzęt komputerowy i telekomunikacyjny.

Dzięki realizacji projektu Starostwo Powiatowe w Ełku dołączy do najnowocześniejszych urzędów w Polsce.

 

 

 

Opublikowano: 05 września 2018 13:08

Kategoria: Aktualności

Zdjęcia:

Wyświetleń: 177

Starostwo Powiatowe w Ełku

Realizacja: IDcom-jst.pl