Zgodnie z art. 131, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późniejszymi zmianami – dalej K.p.a.) w związku z art. 12 ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) i z art. 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późniejszymi zmianami) Starosta Ełcki, wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że zostało wniesione odwołanie od decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli za nieruchomość nabytą z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk, położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk przy ul. Sikorskiego, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako działka nr 1376/27 o pow. 0,0070 ha i nr 1376/28 o pow. 0,0208 ha. Odwołanie wraz z aktami sprawy (w tym ww. decyzją Starosty Ełckiego), zostało przesłane w celu rozpatrzenia do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 5 oraz publikację na Biuletynie Informacji Publicznej tutejszego urzęduna stronie podmiotowej organu. Odwołanie uważa się za doręczone ze skutkiem prawnym po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Treść obwieszczenia w załączniku.