Starostwo Powiatowe w Ełku poszukuje przedstawicieli sektora pozarządowego, którzy chcieliby pomóc w pracy Komisji Grantowej 2025. Chętni mogą się zgłaszać do 26 stycznia.
Nabór do komisji ogłaszany jest co roku. Komisja powinna składać się z siedmiu osób, w tym trzech przedstawicieli organizacji pozarządowych. Jedna organizacja może wskazać więcej niż jedną osobę do pracy w komisji. Kandydat na członka Komisji Grantowej musi spełniać łącznie poniższe warunki:
- być wskazanym pisemnie przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zarejestrowanym i prowadzącym działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
- w Komisji Grantowej nie może oceniać ofert na realizację zadań w priorytecie Powiatu Ełckiego na rok 2025, w którym ofertę złożyła organizacja lub podmiot powiązany z nim formalno-prawnie lub rodzinnie;
- spełniać przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące wyłączenia pracownika;
- złożyć wypełnioną rekomendację, będącą załącznikiem do niniejszego ogłoszenia i wskazać jeden z pięciu następujących obszarów działalności statutowej organizacji:
- zdrowie i polityka społeczna,
- upowszechnianie kultury fizycznej,
- kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i tradycji,
- oświata i wychowanie,
- turystyka i ekologia.
Dokumenty zgłoszeniowe należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: Wydział Informacji i Cyfryzacji, Starostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300, z dopiskiem „Komisja Grantowa 2025” lub dostarczyć osobiście do Wydziału Informacji i Cyfryzacji Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 390.
W Powiecie Ełckim trwa także nabór ofert w konkursie ofert długoterminowych w ramach Grantów Powiatu Ełckiego 2025 oraz nabór ofert w trybie pozakonkursowym. Oferenci mogą składać wnioski za pośrednictwem systemu witkac.pl. Szczegółowych informacji udziela Wydział Informacji i Cyfryzacji Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 390, tel. 87 615 65 64, e-mail: ngo@powiat.elk.pl.