Herb powiatu ełckiego

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 – dalej K.p.a.), Starosta Ełcki, wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że na wniosek z dnia 16.01.2025 r. (data wpływu: 20.01.2025 r.) PGE Dystrybucja S.A., ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, reprezentowanej na podstawie pełnomocnictwa nr 1086/OB./RI/2024 z dnia 05.07.2024 r. przez pełnomocnika Pana Jarosława Wysockiego, wszczyna postępowanie administracyjne w sprawie ograniczenia, w drodze decyzji administracyjnej, w oparciu o art. 124a w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późniejszymi zmianami – dalej u.g.n.), sposobu korzystania z części nieruchomości, położonej w obrębie Przykopka, gmina Ełk, powiat ełcki, województwo warmińsko – mazurskie, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 706/89  o pow. 1,7015 ha.                         

Celem postępowania jest wydanie decyzji administracyjnej, ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości, poprzez udzielenie zezwolenia Wnioskodawcy na założenie i przeprowadzenie na nieruchomości przewodów i urządzeń służących do przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej w celu realizacji inwestycji, polegającej na wybudowaniu sieci elektroenergetycznej kablowej (przyłącza) nN 0,4 kV wraz ze złączami kablowo-pomiarowymi ZK3+2P. Wnioskowana powierzchnia pasa eksploatacyjnego dla przyłącza kablowego wynosi  0,152 m2, t.j. długość: 4 m, szerokość: 0,038 m, natomiast wnioskowana powierzchnia pasa eksploatacyjnego dla dwóch złączy kablowo-pomiarowych wynosi 0,466 m², t.j. długość 0,932 m, szerokość 0,25 m. Łączna suma powierzchni pasa eksploatacyjnego wynosić będzie 0,618 m². Planowana powierzchnia zajęcia nieruchomości na czas wykonania robót budowlanych wynosić będzie 10 m2.

Zgodnie z art. 10 § 1 K.p.a., zawiadamiam również, że został zebrany materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie. W związku z powyższym, w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 5,  pok. 11, strony postępowania mają prawo do zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów w sprawie, zgłaszania żądań oraz dostarczyć inne dokumenty, które strona uzna za konieczne dla ochrony swoich praw w toczącym się postępowaniu.  Na tą czynność wyznaczam termin 7 dni od dnia dokonania niniejszego obwieszczenia. Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Po upływie wskazanego terminu, wydana zostanie decyzja administracyjna. Nie skorzystanie z wyżej wskazanego prawa we wskazanym terminie, nie wstrzymuje wydania decyzji kończących postępowanie administracyjne w I instancji w przedmiotowej sprawie.

Zgodnie z art. 41 K.p.a., w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadamiać organ administracji o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem będzie miało skutek prawny.

Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez:

1. wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Ełku, przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 – Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,

2. publikację na stronie internetowej i bip.powiat.elk.pl.

Treść obwieszczenia w załączniku. 

Facebook.com X.com

Do pobrania