Działając na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 572 – dalej K.p.a.), Starosta Ełcki wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że sprawa wszczęta na wniosek z dnia 09.05.2025 r. (data wpływu: 12.05.2025 r.) PGE Dystrybucja S.A., ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Dawida Bajno w sprawie ograniczenia, w drodze decyzji administracyjnej, w oparciu o art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późniejszymi zmianami), sposobu korzystania z części nieruchomości, położonej w obrębie Dobra Wola, gmina Stare Juchy, powiat ełcki, województwo warmińsko – mazurskie, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 77/5, nie może być załatwiona w wyznaczonym terminie. W toku postępowania ustalono, iż dwóch współwłaścicieli nieruchomości nie odebrało zawiadomień o wszczęciu postępowania oraz o zebranym materiale z placówek pocztowych. Starosta Ełcki zobowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji administracyjnej umożliwić stronom postępowania wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Przytoczony obowiązek skutkuje koniecznością wyznaczenia innego niż ustawowy terminu załatwienia sprawy. Mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 36 K.p.a., wskazuję nowy termin zakończenia sprawy do dnia 04.08.2025 r.
Treść obwieszczenia w załączniku.