Działając na podstawie art. 36 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 572 – dalej Kodeks postępowania administracyjnego), Starosta Ełcki wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że z urzędu wszczęte postępowanie:
- w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli za nieruchomość nabytą z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako działka nr 1372/55 przy ul. Sikorskiego o pow. 0,0504 ha,
- w sprawie ustalenia odszkodowania za ograniczone prawa rzeczowe ujawnione w księgach wieczystych lokali wyodrębnionych z nieruchomości.
- nie może być załatwione w wyznaczonym terminie, z uwagi na konieczność sporządzenia nowego operatu szacunkowego, ustalenia stron postępowania, ustalenia wysokości hipotek oraz przeanalizowanie całego materiału dowodowego w przedmiotowej sprawie.
W związku z powyższym, mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 36 Kodeksu postępowania administracyjnego, wskazuję nowy termin zakończenia sprawy do 31 grudnia 2025 r.
Obwieszczenie i postanowienie w załączeniu