Zgodnie z art. 11d ust.5 ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2023r., poz. 162 t.j. z dnia 2023.01.20), Starosta Ełcki podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Prezydenta Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: „Rozbudowa ulicy Toruńskiej w Ełku polegająca na wykonaniu drogi dla pieszych i rowerów”
a) Oznaczenie nieruchomości lub ich części według katastru nieruchomości objętych wnioskiem:
Jednostka ewidencyjna: 280501_1 Gmina Miasto Ełk, obręb 0001 Ełk 1
186, 229, 255, 1390/10, 246/5
b) Oznaczenie nieruchomości według projektu podziału i według katastru nieruchomości przeznaczonych pod realizację inwestycji drogowej:
Jednostka ewidencyjna: 280501_1 Gmina Miasto Ełk, obręb 0001 Ełk 1
186, 229, 255, 1390/10, 246/8
c) Oznaczenie nieruchomości według projektu podziału i katastru nieruchomości, które staną się własnością właściwej jednostki samorządu terytorialnego:
Jednostka ewidencyjna: 280501_1 Gmina Miasto Ełk, obręb 0001 Ełk 1
246/8
W związku z powyższym strony mogą w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia zapoznać się z zamierzeniem inwestycyjnym oraz składać w tej sprawie uwagi i wnioski w formie pisemnej, w Wydziale Budownictwa Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 367. Zgodnie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od daty ukazania się obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w urzędzie, stronie internetowej urzędu oraz w prasie lokalnej.