Działając na podstawie art. 36 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 775 – dalej Kodeks postępowania administracyjnego), Starosta Ełcki, wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że z urzędu wszczęte postępowanie
- w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz Powiatu Ełckiego za nieruchomość nabytą z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako:
- a)działka nr 138/7 o pow. 0,0167 ha, opisana w księdze wieczystej OL1E/00071130/1,
- b) działka nr 139/12 o pow. 0,0011 ha i 139/14 o pow. 0,0229 ha, opisana w księdze wieczystej OL1E/00006374/7,
- c) działka nr 139/16 o pow. 0,0045 ha, opisana w księdze wieczystej OL1E/00041285/3.
- w sprawie ustalenia odszkodowania za ograniczone prawo rzeczowe ujawnione w księgach wieczystych: OL1E/0006374/7, OL1E/00071130/1.
- nie może być załatwione w wyznaczonym terminie, z uwagi na konieczność analizy dokumentów dostarczonych 16 sierpnia 2024 r. i 19 sierpnia 2024 r. przez Prezydenta Miasta Ełku.
W związku z powyższym, mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 36 Kodeksu postępowania administracyjnego, wskazuję nowy termin zakończenia sprawy do 30 listopada 2024 r.