Działając na podstawie art. 36 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 775 – dalej Kodeks postępowania administracyjnego), Starosta Ełcki wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że z urzędu wszczęte postępowanie:
1) w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli za nieruchomość nabytą z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako działka nr 144/5 przy ul. Sikorskiego o pow. 0,0271 ha.
2) w sprawie ustalenia odszkodowania za ograniczone prawa rzeczowe ujawnione w księgach wieczystych lokali wyodrębnionych z nieruchomości.
- nie może być załatwione w wyznaczonym terminie, z uwagi na konieczność analizy stanowiska Biegłego rzeczoznawcy majątkowego oraz dokumentów dostarczonych w dniu 19 sierpnia 2024 r. przez Prezydenta Miasta Ełku.
W związku z powyższym, mając na uwadze dyspozycję wynikającą z art. 36 Kodeksu postępowania administracyjnego, wskazuję nowy termin zakończenia sprawy do dnia 30 listopada 2024 r.
W ząłączeniu treść obwieszczenia z 30 sierpnia 2024 r. o wyznaczeniu nowego terminu zakończenia sprawy.