Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 – dalej K.p.a.) w związku z art. 12 ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 311) – dalej zrid, Starosta Ełcki, wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, zawiadamia, że zebrany został materiał dowodowy w postępowaniu administracyjnym prowadzonym:
- w sprawie ustalenia odszkodowania na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli za nieruchomość nabytą z mocy prawa przez Gminę Miasto Ełk położoną w obrębie 0001 Ełk m. Ełk, oznaczoną na mapie i w rejestrze gruntów jako działka nr 1376/27 o pow. 0,0070 ha i nr 1376/28 o pow. 0,0208 ha,
- w sprawie ustalenia odszkodowania za ograniczone prawa rzeczowe ujawnione w księgach wieczystych lokali wyodrębnionych na przedmiotowej nieruchomości.
Treść zawiadomienia w załączniku.